Daar is ie dan!?! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Melissa - WaarBenJij.nu Daar is ie dan!?! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Melissa - WaarBenJij.nu

Daar is ie dan!?!

Door: Meliszje

Blijf op de hoogte en volg Melissa

09 Januari 2012 | Nederland, Leeuwarden

Na veel vragen en verzoeken of ik wel een reisverslag ga bij houden. Heb ik nu alvast een account aangemaakt. Dus bij deze kunnen jullie nu een klein beetje met me mee reizen tijdens mijn grote avonduur. So Have fun & Enjoy!

Cheers! x Melisje

  • 09 Januari 2012 - 19:47

    Ed:

    Leuk Lisz, ben erg benieuwd wat er allemaal in komt te staan :-)

  • 11 Februari 2012 - 09:34

    Anneke De Jong:

    BEN NU BIJ JE MOEDER. Heb net je verslag gelezen. Wat ben ik blij dat je het naar je zin hebt. Heel veel plezier en pas goed op je zelf!!!!
    Groetjes Anneke en een dikke kus......

  • 16 Februari 2012 - 17:11

    Vaders:

    Hoi Melis,
    Wij komen op 29 maart aan op Bali en verblijven in het Ramada Bintang Bali Resort. ij varen met de boot van Java naar Bali. Weten alleen niet hoe laat we daar dan aankomen, maar daar bellen we je dan nog wel over. :-D
    Liefs,
    papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Melissa

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 17675

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 19 April 2012

Grand Tour - part 1

Landen bezocht: